، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

امیر عباس پسر گلم

بدون عنوان

1393/5/20 16:15
نویسنده : مامان
117 بازدید
اشتراک گذاری

محبتپسر گلم سلام امیدوارم همیشه آسمون دلت آبی باشه منو ببخش اگه یه مدتی تو وبلاگت مطلب نذاشتم درگیر درس و دانشگاه بودم نتونستم .خجالت

راستی تولد 5سالگیت و هم تبریک میگم <البته براتون که جشن گرفتیم کادوتونم دادیم اما جا داره که بازم تبریک بگم و برا آرزوی سلامتی و شادی کنم بوس

پسر گلم روزچهارشنبه 93/5/15من و شما رفتیم  دارالقرآن ،و شما را برامهد کودک ثبت نام کردیم وای نمی دونی چقدر خوشحال بودی وقتی اومدیم خونه همش میگفتی :<ماما کی مییم مد کودک>من هم که استرس داشتم که نکنه علاقه نشون ندی تا حدودی خیالم راحت شد .ساعت کلاس شما روز ههای زوج از ساعت 9:30-11:30هست تا امروز دو جلسه رفتی خاله مریم که خیلی ازت راضی میگه هم خیلی خوب با بچه ها ارتباط برقرار میکنی و هم خیلی خوب رنگ میکنی من هم خیلی خوشحالم قراره از جلسه ی دیگه شما را بذارم بیام بعد از تموم شدن کلاس بیام دنبالت راستش نگرانم که تنها میمونی یا نه ،آخه این دو جلسه میموندم بابا میگه پسرمون دیگه برا خودش مردی شدی باید کم کم یاد بگیر من هم میگم میسپرمش دست خدا خودش مواظبش باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)