، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

امیر عباس پسر گلم

آخرین امتحان مامان

1393/10/23 15:38
نویسنده : مامان
194 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام امید وارم حالت خوب باش و از ته دل بخندی.آرام

امروز 23 دی ماه مامان امتحان آخرش رو هم داد و فعلا از درس و دانشگاه فارغ شد ،البته قرار بود تابستون تموم کنم اما با یه بدشانسی رو برو شدم و دروسی را که میخواستم ارائه نشده بود به همین دلیل به این ترم کشیده شد اما بالاخره تموم شد ،اگه احساس من و بخوای بدونی ،راستش دلم نمی خواست تموم بشه چون واقعا درس و دوست دارم و لذت میبرم اما از طرف دیگه میگم خوب حالا بیشتر به شما میرسم البته در طول درس هم سعی کردم کم شما نذارم نمی دونم چقدر موفق بودم. ایشالله سال آینده ارشد قبول میشم و درس دوباره شروع میشه راستی این مدت خیلی ها برال شما زحمت کشیدن بابا که در راس همه ست ،تا زمانی هم که نزدیک خونه مادر بزرگ بودیم مادر بزرگ و عمه ها شما را نگه میداشتن و مواظبتون بودن تا مامان بره دانشگاه و بیاد که من خیلی ازشون تشکر میکنم و وقتی هم نقل مکان کردیم مادر جون ،خاله جون ،بابا جون و دائی جون  خیلی زحمت شما را کشیدن ،این که اسم همه اعضای خانوادشون آوردم به این خاطر هست که چون مادر جون شاغل هستن همه ی اعضا طوری کارشون و برنامه ریزی می کردن که شما راحت باشید و اذیت نشید به عبارتی همه کار و روزمرشون را با وجود شما تنظیم میردن من صمیمانه از همه تشکر میکنم و امیدوار هستم بتونم جبران کنم برای شما هم میگم تا بدونید براتون چقدر زحمت کشیدن امیدوارم در آینده قدرشون و بدونی محبتمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی علی
24 دی 93 17:08
انشاا.. با موفقیت تموم به درسات برسی خانومی و ارشد قبول شی [پاسخ:مرسی گلم شما هم ایشالله در همه مراحل زندگیتون موفق باشید]