، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

امیر عباس پسر گلم

خستگی مامان

1393/11/15 18:39
نویسنده : مامان
197 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام امید وارم حالت خوب باشه و خستگی راه خونت و بلد تباشه خستهخستهخسته

الان که دارم این مطلب رو میذارم شما خواب هستید و من هم با یه دنیا خستگی و سر در گمی تنها راهی که به ذهنم رسید این بود که سیستم و روشن یا به قول شما شوشن کنم و بیام تو وبلاگت یه سری بزنم. شاید بپرسی چرا خسته ؟چند روزی هست که داریم جمع و جور میکنیم که بریم دیگه بریم خونه ی خودمون .خوب آره خوشحال که هستم خیلی هم خوشحالم و بیشتر از من و بابا شما خیلی خوشحال هستی از اون روزی که رفتیم خونه رو دیدیم و به شما گفتیم این خونه جدیدمون شما هم  روز شماری میکردی که بریم، هر روز میگفتی :مامان کی میریم خونه جدیدمون ؟

مامان:به زودی میریم

امیر عباس :پاشو وسایلمو جمع کن میخوام بلم ،تو اتاق خودم بذایم.

راست میگفتی کاش از همون موقع کم کم جمع میکردم خستهگریهگریهگریه

راستی تا یه چند وقت هم از اینترنت خبری نیستگریهگریهگریهگریهگریهگریه

باید برای بروز رسانی وبلاگت از اینترنت عمه استفاده کنمراضیراضیراضیراضیراضی

الان با این همه خستگی از خدای مهربون میخوام همه ی مستاجرا به زودی صاحب خونه بشن و برن خونه ی خود خودشونمتنظرمتنظرمتنظرمتنظر

وای چقدر حس منفی دادم ببخشید گلم زیبازیبازیبازیبا

کار با زه امروزت که البته یه کم خطرناک بود کوتاه کردن مو بود خندونکخندونکخندونک

من که حسابی مشغول بودم دیدم صدات نمیاد پیش خودم گفتم از سکوت امیر عباس باید فهمید که داره خراب کاری میکنه یواش یواش اومدم بالای سرت با یه صحنه ی بدی مواجه شدم تعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

شالمو دیدم که جنابعالی گرد به صورت یه سر در آورده بودی و داشتی مثل عمویی که موهاتو کوتاه میکنه براش شعر میخوندی و به عبارتی سرگرمش کرده بودی و شال بینوای منو قیچی قیچی میکردیعصبانیعصبانیعصبانی مامان :وای امیر عباس چه کار میکنی ؟

امیر عباس :دارم موهاشو توتاه میکنم  .

باور کن نمی دونستم بخندم یا گریه کنم اما حالا میخندم شالم هم فدای سرت همه ی زندگیم فدای یه تار موت پسر گلم .محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

این عکسی که گذاشتم مربوط میشه به وقتی نی نی بودی و روبروی کاخ هشت بهشت با بابایی گرفتی من خیلی این عکسو دوست دارم 

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامانی علی(زینب)
19 بهمن 93 14:37
به سلامتی و دل خوش بری گلم آره واقعا خدا همرو صاحب خونه کنه منم وقتی داشتم میومدم خونه خودم کلی خسته شده باین که کلی هم کمک داشتم.خدا بهت نیروبده[پاسخ:مرسی گلم فدات شم]